שאלות ותשובות
יש להוסיף את המוצרים לעגלת הקניות באמצעות לחיצה על כפתור "הוסף לעגלה" ולעבור לקופה. יש למלא את פרטי המשלוח ולבחור את אמצעי התשלום המועדף. בסיום הרכישה יתקבל מייל אישור הזמנה (על כן יש לוודא שהמייל שהזנתם נכון) והחבילה בדרך אליכם! בכל שאלה במהלך הרכישה או להזמנה טלפונית ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 1700-555-122.
רק לקוחות הרשומים לאתר יכולים לצפות במידע על הזמנות קודמות, ולבצע הזמנה מהירה באתר.
ניתן להשלים רכישה גם מבלי להירשם לאתר. אך על מנת שנוכל להיות בקשר כדי לספק את הזמנתך נצטרך נתונים כמו כתובת, טלפון, מייל וכו'.
לאחר ביצוע ההזמנה ישלח אליך מייל אישור הזמנה המכיל את פרטי ההזמנה, פרטי הלקוח ופרטי האספקה כפי שהוזנו במערכת. סמס ישלח ברגע שההזמנה תגיע לחברת השליחויות.
ניתן לבצע שינויים או לערוך הזמנות כל עוד ההזמנה לא עברה לחברה השליחויות. את השינוי יש לבצע מול שירות הלקוחות במייל optic.co.il-ioptic@i או בטלפון 112-555-1700.
ניתן לשלם באתר באמצעות כל כרטיס אשראי ישראלי בתוקף או באמצעות PayPal . תשלומים: ניתן לחלק את התשלום לתשלומים בגובה 100 ש"ח לכל תשלום. לדוגמא: בהזמנה עד 200 ₪ תתאפשר חלוקה ל-2 תשלומים, בהזמנה עד 300 ₪ תתאפשר חלוקה ל-3 תשלומים , בהזמנה עד 400 ₪ תתאפשר חלוקה ל-4 תשלומים וכן הלאה.
ניתן לבטל הזמנה דרך פנייה לשירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-555-112 בין השעות: 9:00-17:00 או בדואר אלקטרוני: ioptic@i-optic.co.il מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם). החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
על מנת לתת תחושת קנייה בטוחה הרכישה באתר מוגנת האמצעות פרוטוקול SSL הנחשב למאובטח ביותר. ניתן לבצע רכישה גם באמצעות חשבון פייפאל.
הזמנות יסופקו עד בית הלקוח תוך 3-14 ימי עסקים מיום אישור ההזמנה. ההזמנות יסופקו באמצעות חברת השליחויות HFD. עלות המשלוח: 19 ₪, הזמנות מעל 299 ₪ לא יחויבו בעלות משלוח. ניתן לבצע איסוף עצמי מסניפי הרשת המופיעים ברשימה ללא עלות.
החלפות של מוצרים אשר נרכשו באתר יתאפשרו אך ורק עבור מוצרים שלא נעשה בהם שימוש ושהוחזרו באריזתם המקורית ובכפוף לבדיקת המוצר ע"י הרשת. ניתן להחליף מוצרים בכל אחד מסניפי הרשת עד 30 ימים מיום ההזמנה כנגד מוצר חדש או זיכוי כספי לקניה ברשת וזאת בתנאי שלא בוצעו במסגרת רכישתם התאמה ו/או בדיקת ראייה. לא יתאפשר החזר כספי על מוצרים שנרכשו לאחר ביצוע התאמה - בדיקת ראייה או הזנת מרשם. במידה והמשקפיים אינם מתאימים יוזמן הלקוח לבדיקת ראיה נוספת והתאמה מחדש. במקרה זה, תתאפשר החלפת עדשות הראייה בהתאם לתוצאת הבדיקה המעודכנת.