מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים– א.י.ע איי אופטיק בע"מ
א. שיטות משלוח ודמי משלוח:
1. משלוח עד הבית –
- מוצרים שהוזמנו באתר יסופקו באמצעות חברת השליחויות העצמאית HFD (להלן: "חברת השליחויות"), לכתובת בישראל אליה מגיעה חברת השליחויות, ובכפוף לתקנון של חברת השליחויות, אותו ניתן למצוא באתר החברה: hfd.co.il.
- עלות המשלוח:
- משלוח חינם בהזמנה של מוצרים בשווי של 299 ₪ ומעלה (עבור כל הזמנה).
- בהזמנה של עד 299 ₪, עלות המשלוח היא 19 ₪ (עבור כל הזמנה).
- במידה והמשתמש מעוניין לקבל את המשלוח במקום העבודה, יש לציין את שם ופרטי העסק בהערות למשלוח, בעת ההזמנה.
2. איסוף מסניפי החברה –
- ניתן לאסוף את ההזמנה, ללא תוספת תשלום, באחד מסניפי החברה כפי שיתאפשר במעמד ההזמנה, ובכפוף לתיאום מראש עם שירות הלקוחות. סניפי החברה בהם ניתן לבצע איסוף עצמי הינם בהתאם לרשימת הסניפים המפורטת באתר החברה. עם הגעת החבילה לסניף שנבחר, החברה תעדכן את המשתמש באמצעות שיחה/הודעת טקסט (לפי שיקול דעתה של החברה) למספר הטלפון שהוזן בעת ההזמנה.
ב. זמני אספקה:
- זמן האספקה (איסוף עצמי / משלוח עד הבית) הינו בין 3-14 ימי עסקים ממועד אישור ההזמנה, לא כולל את יום ההזמנה.
- מובהר, כי זמני המשלוח הינם משוערים ותלויים בחברת השליחויות. בהתאם, החברה אינה יכולה לקחת אחריות למועד המשלוח, על אף שהיא עושה את מירב המאמצים על מנת שמשלוחיה יגיעו במועד.
- מובהר עוד, כי אספקת המוצרים על ידי חברת השליחויות ליעדים מרוחקים תוכל להאריך את זמן אספקת המוצרים. לרשימת היעדים המרוחקים יש להיכנס לאתר חברת השליחויות.
- איסוף עצמי מהסניף יתבצע בתוך 14 ימים ממועד הגעת ההזמנה לסניף.
ג. הוראות כלליות:
- יום עסקים חל מיום ראשון ועד ליום חמישי, כאשר יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ערבי חג, חול המועד וימי שבתון, לא יחשבו כיום עסקים.
- הזמנות שיתקבלו לאחר השעה 12:00 ישלחו ביום העסקים הבא.
- החברה רשאית לעדכן את תעריפי המשלוחים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת.
- תעריף המשלוח ביחס להזמנה שבוצעה הוא תעריף המשלוח באתר בעת ביצוע ההזמנה. אם עודכנו תעריפי המשלוחים טרם השלמת ביצוע ההזמנה, יחויב המשתמש לפי התעריפים המעודכנים.
- ייתכנו עיכובים במועדי האספקה לרבות אלה התלויים בצדדים שלישיים לרבות חברת השליחויות, שאינם בשליטתה של החברה, והחברה לא תישא באחריות לאיחור/עיכוב במועד אספקת המוצרים.
- החברה לא תהיה אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה של הזמנה, שנגרם כתוצאה מ"כוח עליון" ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של החברה ו/או של חברת השליחויות, מלחמות, שביתות, אסונות טבע, אירועים ביטחוניים, מגפות, סגרים, תקלות במערכת המחשוב, תקלות במערכות הטלפונים, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, שינויים במצב הביטחוני, בריאותי ומצבים ואירועים נוספים שאינם בשליטת החברה ו/או חברת שליחויות.
- לא סופק המשלוח מסיבה הקשורה במשתמש, לרבות אך מבלי לגרוע, עקב מסירת פרטים שגויים ו/או לא נכונים ו/או לא מדויקים בעת ביצוע ההזמנה ו/או שהמשתמש סירב לקבל את המשלוח, יחויב המשתמש בעלות דמי המשלוח.
- ייתכנו זמני אספקה גבוהים מהרגיל עקב עומסים עקב אירועים ו/או מבצעים מיוחדים (לדוגמא: בלאק פרידיי, חגי ישראל וכיוב').
מעודכן לחודש אפריל 2024.