דלג לתוכן
משקפיים ועדשות מגע

תנאי אחריות

תנאי אחריות

1. אחריות

ברצוננו לברך אותך על קניית משקפיים/עדשות ברשת I OPTIC  (להלן: “I OPTIC” או "החברה"). אנו ב- I OPTIC עושים את מירב המאמצים לספק מוצר איכותי ותקין, ובכלל זה, מספקים אחריות למשקפיים/עדשות שנרכשו מהחברה, תחת התנאים המפורטים להלן:

1.1 האחריות הינה לשנה מיום רכישת המוצר וניתנת על נזקי ייצור בלבד.

1.2. האחריות אינה כוללת שברים ו/או שריטות בעדשה ו/או נזק כתוצאה של שימוש לא סביר ו/או הנובע מתיקון ו/או ניסיון לתיקון שנעשה במוצר בידי מי שלא הוסמך לכך על ידי החברה.

1.3. האחריות ניתנת בחנויות הרשת בלבד, כמו כן, יש להציג את חשבונית הקניה.

1.4. האחריות על ציפויי עדשות מסוג אנטי רפלקס בלבד תהא למשך שנה. האחריות אינה חלה על שריטות בעדשות.

1.5. האחריות על שבר בעדשות בלבד תהא למשך שנה בלבד וזאת מאינדקס 1.6 ואילך בלבד.

1.6. לעניין עדשות מגע- אין אחריות על קרע/פגם מכל סוג שהוא שנוצר לעדשה.

1.7. בכל מקרה של רכישה עדשות מהחברה והתקנתן במסגרת אשר סופקה ע"י הלקוח- החברה תהא אחראית על העדשות בלבד ואינה אחראית לכל נזק שייגרם למסגרת.

1.8. בכל מקרה של רכישת מסגרת מהחברה והתקנת עדשות אשר סופקו ע"י הלקוח- החברה תהא אחראית על המסגרת בלבד ואינה אחראית לכל נזק שייגרם לעדשות.

1.9. החברה לא תישא באחריות לכל נזק שייגרם במהלך תיקון ו/או כיוון ו/או הצרה וכיוצ"ב במשקפיים משומשים.

1.10. למען הסר ספק, הפעלת האחריות ו/או תיקון המוצר לא יאריכו את תקופת האחריות.

 

בהעדר/פג תוקף תעודת אחריות או כל בעיה אחרת שאינה מוגדרת כפגם בייצור, יחויב הלקוח בהוצאות התיקון על פי מחירון החברה.

 

2. אחריות לעניין משקפי מולטיפוקל – הסתגלות

על משקפי שמש ו/או ראייה הכוללים עדשות מסוג מולטיפוקל (להלן: "עדשות מולטיפוקל"), תינתן אחריות "מולטיפוקל – הסתגלות" בתנאים המפורטים להלן:

2.1. לצורך הפעלת אחריות "מולטיפוקל - הסתגלות", יש לעבור הדרכה מיוחדת אצל אופטומטריסט מוסמך של החברה, במסגרתה יסופק כלל המידע הנחוץ להסתגלות מהירה לעדשות מסוג זה.

2.2. מקרים של חוסר הסתגלות, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה עד 30 ימים מיום קבלת ההזמנה לתיאום בדיקה חוזרת ללא עלות והחלפת העדשות לעדשות מולטיפוקל חדשות ללא צורך בתשלום נוסף.

2.3. במקרה של אי הסתגלות, יש להודיע לחברה על אי הסתגלות לעדשות בתוך 90 יום מקבלת העדשות החלופיות. החברה תקבל דוות דעת של אופטומטריסט בכיר ברשת I OPTIC או לחילופין, יביא הלקוח חוות דעת של מומחה מטעמו המעיד על אי הסתגלות.

2.4. באם החברה תחליט, על סמך חוו"ד אופטומטריסט/מומחה כאמור, כי לא נוצרה הסתגלות לעדשות, ניתן יהיה להחזיר את המוצר הכוללת את עדשות המולטיפוקל, בתמורה לעד 2 זוגות משקפיים – אחד לקרוב ואחד לרחוק, או זיכוי לשימוש עתידי למשך שנתיים באתר/חנויות החברה, לבחירת הלקוח.

 

3. אחריות מורחבת

החברה מציעה ללקוחותיה לרכוש אחריות מורחבת עבור המוצרים הנרכשים בתנאים הבאים:

3.1. עלות האחריות המורחבת הינה 49 ₪ לשנה והצטרפות לשירות זה ניתן אך ורק במעמד הרכישה. החברה תהיה רשאית לשנות את עלות האחריות המורחבת מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

3.2. ניתן להפעיל את האחריות המורחבת פעם אחת בלבד במהלך התקופה בכל אחד מסניפי רשת I- OPTIC.

3.3. ברכישת אחריות מורחבת, יהיה הלקוח זכאי, בנוסף לתנאי האחריות, כמפורט להלן:

3.3.1. במקרה של שבר – החברה תספק ללקוח שנרכש בעת ההזמנה ו/או הרכישה בעלות של 50% פחות מהתמורה ששולמה בגין המוצר שנרכש בעת ההזמנה ו/או הרכישה. במקרה שהמוצר שנרכש אינו נמצא במלאי בעת הפעלת האחריות המורחבת יוכל הלקוח לבחור מוצר אחר מאותו המותג ב-50% הנחה משווי המוצר האחר.

3.3.2. במקרה של אבדן – החברה תספק ללקוח שנרכש בעת ההזמנה ו/או הרכישה בעלות של 30% פחות מהתמורה ששולמה בגין המוצר שנרכש בעת ההזמנה ו/או הרכישה. במקרה שהמוצר שנרכש אינו נמצא במלאי בעת הפעלת האחריות המורחבת יוכל הלקוח לבחור מוצר אחר מאותו המותג, ב- 30% הנחה משווי המוצר האחר.

 

מעודכן לחודש אפריל 2024.