דלג לתוכן
משקפיים ועדשות מגע

הדרכים למסירת הודעת ביטול

הדרכים למסירת הודעת ביטול

צר לנו שהחלטתם לבטל את ההזמנה. אנחנו באיי אופטיק עושים את מירב המאמצים כדי לספק עבורכם את השירות הטוב ביותר, ומקווים להמשיך להתראות, כאן ובחנויות.

אנא השאירו את פרטיכם ב- טופס ביטול עסקה ונציג/ה יצור עמכם קשר בהקדם או חייגו למוקד שירות הלקוחות שלנו: א-ה 9:00-17:00 בטלפון 1-700-555-112

מסירת הפרטים שלעיל תעשה בכפוף למדיניות הפרטיות. כמו כן, ניתן לעיין בהוראות לעניין ביטול עסקה כמפורט ב-תנאי השימוש באתר.

 

דרכים נוספות לביטול עסקה

ביטול עסקה יתבצע באמצעות הודעת ביטול שתימסר לחברה באחת מהדרכים הבאות:

  1. בהודעה בע"פ, בטלפון שמספרו 1-700-555-112 בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00
  2. בדואר אלקטרוני : ioptic@i-optic.co.il
  3. בדואר רשום לכתובת: ז'בוטינסקי 7 רמת גן
  4. באמצעות האתר https://www.i-optic.co.il/

 

בהודעה יש למסור את שמך המלא, טלפון נייד, כתובת מייל, ת.ז, מס הזמנה וסיבת ההחזרה. מסירת הפרטים שלעיל תעשה בכפוף למדיניות הפרטיות. כמו כן, ניתן לעיין בהוראות לעניין ביטול עסקה כמפורט ב-תנאי השימוש באתר.

 

תקנון ביטול עסקה

  1. משתמש שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן“)  אשר עיקריהן יובאו להלן.
  2. משתמש שביצע עסקה לרכישת מוצרים באתר, יהא רשאי לבטל את רכישת המוצרים, מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצרים, או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם). האמור לא חל ביחס למוצרים שנרכשו על ידי המשתמש בחנויות של הרשת.  
  3. ככל שהמשתמש הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), המשתמש רשאי לבטל את העסקה החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין המשתמש. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  4. למען הסר ספק, זכות הביטול לא תחול על מוצרים שיוצרו במיוחד על פי דרישות או מידות מיוחדות, לרבות מוצרים אופטיים ו/או מכוח כל הוראה אחרת הקבועה בחוק הגנת הצרכן ו/או דין אחר, ואשר מגבילה את זכות הביטול כאמור. 
  5. מובהר, כי לא ניתן לבצע ביטול חלקי של עסקה שבמסגרתה הוזמנו עדשות מגע. יש לבטל את כל העסקה בכללותה. בכל עסקה אחרת, ניתן לבצע ביטול חלקי של העסקה, והחברה תבצע החזר כספי בגין המוצר  שברצון המשתמש להחזיר בהתאם למחיר הצרכן המוצג של אותו מוצר. 
  6. בהודעת הביטול ימסור המשתמש את שמו, מספר תעודת זהות ומספר ההזמנה שהוא מעוניין לבטל, מספר טלפון או כתובת דוא"ל באמצעותם ניתן ליצור עימו קשר וככל שהביטול מתבצע בטלפון גם ארבע ספרות אחרונות/מידע בדבר אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה.
  7. ככל שהמשתמש מבקש לבטל את העסקה לאחר שקיבל את המוצרים לידיו, המשתמש ישיב, על חשבונו, את המוצרים לידי החברה באחת מחנויות החברה, או באמצעות שליחות מטעם המשתמש. לא תינתן האפשרות להחזיר את המוצרים באמצעות שליח מטעם החברה ו/או מי מטעמה. 
  8. על אף האמור לעיל, ככל שהביטול נבע מפגם או קלקול במוצר ובהתאם להוראות החוק, החברה תאסוף את המוצרים מהמקום בו נמסרו המוצרים למשתמש, וזאת ללא עלות מצידו של המשתמש. המשתמש יתאם מועד איסוף המוצרים עם החברה באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה.
  9. בתוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול, החברה תחזיר למשתמש את אותו חלק ממחיר העסקה ששילם המשתמש בגין המוצרים ותבטל את החיוב ששולם, ולחלופין, תיתן למשתמש זיכוי לרכישה באתר (לבחירת המשתמש). המשתמש ישמור את החשבונית עד לקבלת אישור שההחזר הכספי בוצע. ההחזר יבוצע באותם התנאים של העסקה המקורית. 

מובהר, כי בכל מקרה, ההחזר הכספי ו/או הזיכוי לאתר יתבצע בתוך עד 14 ימים כאמור, וזאת לרבות במצב בו המשתמש החזיר את המוצר לאחד מסניפי החברה (החזר כספי ו/או זיכוי לאתר אינו מתבצע בסניפים).

  1. החברה תהיה רשאית לגבות מהמשתמש דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים ובלבד שהביטול לא נבע מפגם, קלקול במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה, והכל בהתאם להוראות החוק.
  2. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשרו רק בכרטיס האשראי או יישום התשלומים באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר, וזאת למעט כרטיסי "דביט", לגביהם הזיכוי הכספי יתבצע באמצעות העברה בנקאית לחשבון הלקוח או כל אופן אחר שיוסכם על הצדדים. 
  3. יובהר, כי בהתאם להוראות החוק, זכותו של המשתמש לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשותו של המשתמש.
  4. בנוסף לאמור לעיל, יהיה המשתמש רשאי, בתוך 30 ימים מיום הרכישה, להחליף מוצר שרכש ו/או לקבל עבורו זיכוי לשימוש באתר (בלבד), וזאת בכפוף לתנאים הבאים:

13.1. מדובר במוצר "מדף" אשר לא יוצר במיוחד עבור המשתמש ו/או מי מטעמו;

13.2. המוצר לא נפתח , לא נעשה בו כל שימוש והוא אינו נושא כל פגם; 

13.3. המוצר הוחזר לחברה באריזתו המקורית ועם הצגת חשבונית רכישה; 

13.4. מובהר, כי החברה בלבד (ובכלל זה מנהל הסניף אליו הוחזר המוצר) תהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדי והמוחלט בנוגע למצב המוצר והאפשרות להחליפו ו/או לקבל זיכוי בגינו.

  1. למען הסר ספק, מובהר כי מדיניות ביטול ו/או החלפת מוצרים בחנויות של החברה – אינה חלה ביחס למוצרים הנרכשים באתר.

 

מעודכן לחודש אפריל 2024.